Hej då

Här är serier som vi får säga hej då till, The following och Revenge. 
 
Jag blev väldigt chockad när jag så att The following inte kommer att fortsätta med säsong 4. Tydligen förlorade serien sin tittarsiffra redan i slutet av säsong 2. Tittarsiffran sjönk väldigt mycket. säsong 1 hade serien 10-8 miljoner tittare, säsong 2 låg tittarsiffran på 5,4 miljoner och säsong 3 4,8 miljoner. Jag tycker serien är fortfarande spännande, så jag fattar inte varför. Folk är tröga :/ New girl som är tråkig, ska fortsätta :/. 18 maj så kommer 2 h långt dubbel avsnitt, vilket blir The followings sista avsnitt.
 
The following cancelled
 
Blev inte helt förvånad över att Revenge blev cancelled efter sin 4 säsong. Blev för mycket tillsist och det var samma skit om och om igen. I måndags så såg vi sista avsnittet av Revenge säsong 4. Blev glad när det gjorde ett bra slut på serien/säsongen. Vissa serien slutar väldigt spännande och så kommer inte fel avsnitt, sånt hatar jag. Så jag är glad att dem gjorde ett lyckligt slut i Revenge och lämnade inte folket med ett frågetecken. Hoppas The following får oxå ett bra slut

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0