Testat nytt

Jag tycker om att testa nytt, när det kommer till mat/snacks och så klart dela med mig sen ;)
 
Här kommer lite nytt jag har testat
 
Espresso house chai latte rooibos
Fööööör sött fy nä..Kommer inte köpa igen
 
Espresso house Vaniljyoughurt och bär
Helt okej, vaniljyoughurten var väldigt god, men bären var så där och man fick för lite av det oxå. Kan tänka mig köpa igen, men inte helt 100
 
Testade första gången smoothie från Naked juicebar very berry och omg vad gotttttt
 
Amerikanska pannkakor på Väla The American steakhouse. Glassen var det enda som smakade gott :P. Mina egna Amerikanska pannkakor smakar 1000 gånger bättre
 
Bläää är det enda ord som behövs säga

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0