Helg

Hejsan! Här sitter vi i tystnad, ingen ström i byggnaden :P. Dags att vara social hahah..Dem bygger ett gym i Ivans byggnad och råkake tydligen komma emot något :/ så hej då ström. Ivan och jag planerar att dra till Ikea, fika och äta. Helt sjukt vad billigt det är på Ikea. Att äta( tex 8 köttbullar) och fika på Ikea, är typ som 2 cappuccino på Espresso house :/.
 
Helgen har varit rätt så lugn. Tvättat, firat pappa som fyllde år och så tog man det bara lugnt. Varit lång vecka, så en lugn helg behövdes
 
Pappa fyllde 57 år i lördags, börjar bli en gammal gubbe nu :P.
 
När man har dålig fantasi, då blir det pengar, gratulationskort, cigg och chokladask :P
 
Mina änglar var på besök <3
 
I lördags var det min cheat day till max :P
 
Blev även tvätt i lördags, favorit sköljmedel..Luktar så gott
 
Söndag
Någon var tydligen hungrig :P
 
Filmen vi tittade på igår..Väldigt bra, fast jag tror nog jag tycker lite mer om tecknaden Prins av Egypten :P hahah

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0