Två veckor av skoj

OMG, det var ett tag sen man uppdaterade på bloggen :P. Har haft en massa saker på gång, så att bloggar har inte varit nr 1 på min lista. Ivans syster och hennes man var på besök från USA i 2 veckor, så man ville spendera en massa tid med dem. Vi var iväg varje dag någonstans och mat var inblandat varje gång hahah we love food :P. Men det har varit jätte skoj att ha dem här, känns alltid tomt utan dem :(. Blir nog att dem kommer i september igen :D
 
Här kommer en masssa bilder på vad jag/vi har haft för oss under dessa 2 veckor, va bered på en massa bilder på mat haha
 
Biljo och Mike <3
 
Dem fick ändå uppleva lite snö, inget dem annars har direkt i Austin(Texas)
 
Det första vi gjorde, åt mat på Väla haha
 
Blev mycket fika oxå :P
 
Nova lund
 
Vi var även i Lund en runda :)..upptäckte även då att jag inte är så förtjust i Lund haha
 
Fikade sååå klart där haha
 
Hade en mysig jul tillsammans :). Första gången vi är alla tillsammans under jul <3
 
Mycket mat som vanligt hahah
 
Blev en god tårta oxå ;)
 
Hade tråkigt väder på julafton :( regn regn och regn
 
Fast juldagen bjöd på snö och is :/
 
Så här trevligt hade jag och Biljo på kvällarna haha
 
Vi var även på bio och tittade på Pingvinerna från Madagaskar 
 
Varje gång Biljo och Mike kommer på besök så har jag och Biljo vår dag :). Så vi var i Hbg, åt gott, promenerade, tittade på det fina julbelysning, fikade och shoppade lite ;)
 
Jag och Biljo :)
 
Hbg :)
 
lite selfie innan man lämnade hemmet hahah
 
Och så kom nyår och det blev ännu mer mat haha
 
Det var mysigt på nyår, men blev jätte sjuk och hade hög feber, så kunde inte njuta helt ut :(
 
<3
 
Blev även riktigt sjuk, stannade hemma en hel dag :( men blev bortskämt av min Ivo och hans mamma med lite gott :D.
 
Även pappa fixade lite sopa till mig :)
 
Och så tog vi vår sista fika på espresso house på Väla :). Kommer sakna dem jätte mycket :(

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0