Ska försöka

Sen jag började med Myfitnesspal app, så har jag blivit mer medveten om hur mycket kalorier jag stoppar i mig och hur mycket faktiskt kalorier vissa "mat" innehåller. Sen jag fick reda på att en stor blåbär/vit choklad muffins från Espresso house innehåller 444 Kal, så är det något jag definitivt inte kommer äta igen hahah, speciellt då jag bara får äta 1260 kal om dagarna :/..Jag har även fått låna min brors Polar klocka, så att jag kan hålla koll hur många steg jag tar, hur aktiv jag är och hur mycket kalorier jag gör mig av..Så klockan och myfitnesspal app går rätt bra ihop :)
 
Jag ska försöka vara duktig och äta bara nyttigt till luch iallafall :P. Så länge jag håller mig till 1260 kalorier om dagarna så är det okej
 
Typ så här kommer min lunch se ut varje dag..I början kommer det nog inte hålla mig mätt länge, men med tiden kommer det bli bättre :P
 
Tonfisk, tomat, persilja och fiber bröd
 
Havregryn med vatten ej mjölk, hallon och honung
 
Har även köpt en köksvåg. Tar inte mycket plats, bra, enkel och snabb att använda
 
Igår var man duktig ;) 10715 steg 
 
Ibland kan man unna sig haha fast välja det som är lite nyttigare, så att man kan spara sina kalorier till mat hahah..Jag har börjat dricka Coca Cola zero nu, vilket jag inte gillar gillar, men bättre det än vanlig Coca Cola, lite läsk känsla iallafall haha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0