Min helg

Hej på er! Hade en jätte skoj helg i Malmö, som alltid hihi. Så länge jag får umgås med mina små änglar så är jag nöjd och glad :). Jag älskar dem bara mer och mer för varje dag <3. Savannah vad extra mysig denna gången :) kramades och pussades hela tiden, smälter <3. Det är alltid lika tråkigt och jobbigt att lämna dem :(. Miresa berättade att Savannah sa, direkt efter jag hade åkt, Hocu teto..Omg mitt hjärta gick i bitar :( min lilla hjärta <3. Måste sååå dit snart igen
 
Bilder från Malmö 
 
Mina småtingar <3
 
Alltså jag smälter så jävla söt hon är :) min nya bakgrunds bild på mobilen haha
 
i lördags tog vi det mest lugnt hemma, men i söndags stack vi till Ikea och åt brunch och sen en runda till Emporia, andra gången jag är där :P
 
Ikea brunch
 
Sen blev det Emporia
 
fint
 
Ville ladda upp en video på Savannah när hon dansar, men jävla videofyme fungerar inte, så dålig videofyme har blivit, suger alltså. 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0