Malmö

Hej på er! Befinner mig just nu i Malmö :P..Egentligen var det tänkte att jag ska dra imorgon, men dem varnar för storm, som ska komma under fredag natt och avta lördag kväll, så Ivan tyckte att det var bäst att jag drar idag. Så där vid 18:00 tog jag bilen och körde hit :)..Blåste lite på motorvägen, men inte så farligt. Vi får se om det blir någon storm eller om den bara passerar förbi oss.
 
Men innan jag stack till Malmö, så var jag, Ivan, hans mamma och Filip i Ikea och åt mat :P. Vi tänkte dra in till Väla oxå, men klockan hann bli mycket. Jag och Ivan ska nog dra dit på måndag, måste in på Zara :D
 
Lite mat på Ikea :)
 
Pannnnnkakor :P
 
tvättade även idag och mycket tvätt var det oxå :/

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0