Lite bilder från min helg

Hej på er! Jag och Ivo tittar på en "ny" film med Denzel Washington, The equalizer. Vi skulle egentligen titta på John Wick, men så hittade jag The equalizer på youtube när jag tittade upp trailer till John Wick hihi. Konstig nog så har jag aldrig hört om den innan, kom ut i september 2014 :/. Får se om den är bra eller dålig.
 
Bilder från min helg 
 
Söndag
 
Till kvällsmat åt vi pizza :) gott gott
 
Min frukost till imorgon är färdig och klar, perfekt ;)
 
Ska bli gott :)
 
Kvällens film
 
Lördag
 
Igår så fick vi lite snö i Landskrona, men allt är typ borta nu :/ egentligen är det onödigt att det ens snöar nu i slutet av januari
 
Fredag 
 
I fredag var vi på Väla och åt Gyros, gott även om vår beställning blev lite fel :/
 
Unnade mig en Mc coffe frappe caramel, gott :). Det var min cheat day hahah
 
Facetime med mina änglar <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0