Från my bae

Min bebo har köpt "Lite" presenter till mig och nej det är inte min födelsedag :P haha. Har är bara för gullig <3
 
Från min Ivo pivo <3
 
Love Love :) har på mig den idag
 
flower power
 
Perfekt till sommar :) så fin på
 
 Favorit T-shirt LOVE IT
 
Så jävla häftig ;)
 
En fin blus
 
Även lite accessoarer köpte han till mig, hur underbar är inte han <3
 
Älskar min uggla halsband, ny favorit
 
Han köpt även en ny mini väska <3 så fin. Skoj med lite färger :) annars är alla mina väskor och plånböcker svarta
 
Världens gulligaste plånbok, tack bebo
 
Och en ny utsväng kjol..så fin och mjuk material <3. 
 
Och denna snygga vår jacka :D Love it
 
Allt detta köpte han till mig i Mars, April och Maj, är dålig på att uppdatera som sagt hahah.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0