Girls night out

Förlåt att jag har varit så off hör på bloggen, men har varit sjuk i en hel vecka och är typ fortfarande det :/
 
Hade en riktigt skoj kväll igår med Senija och Isabela :). Vi åt först mat på Mezo. Alla 3 var överdrivet hungriga hahah. Där vid 21:00 blev det Bio :). Vi tittade på Let's be cops. Fuck vad rolig den var. Min hosta var lite jobbig :(..Varje gång jag skrattade så började jag hosta :( vilket var ofta :P. Folk skrattade som fan i biosalongen, att man nästan inte kunde höra något hahah. Är ett måste att se ;). Biosalongen var full och då pratar vi 187 personer hahah.
 
food brings people together
 
Bakadpotatis med mycket gott på sidan ;)
 
Tabouleh, dödligt gott :) det var verkligen längesen :)
 
Hahah någon som vill ha ett kg chokladboll :P
 
Vi tog blockbuster meny på bio och 3 olika godispåsar, men ändå orkade vi lyxshake på Max efteråt haha
 
Efter maten blev det Bio :)
 
Fannnnn vad rolig den var hahah

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0