Slut

Jätte många av våra "höst" serier har tagit sitt slut. Vi har inte många serier att titta på nu under dagarna :P. Det är inte många serier som kommer ut under våren. Men det är 5 serier som inte kommer komma tillbaka med ny säsong. 4 av dem har blivit cancelled och en är slut
 
Dessa serier kommer inte komma tillbaka med ny säsong
 
How I met your mother slutade efter 9 säsonger :(. Almost Human och Trophy wife blev cancelled efter sin första säsong. Lite tråkigt, tyckte om dem. Jag blev väldigt chockad och sur när jag såg att being human blev cancelled efter 4 säsongen. Att revolution blivit cancelled efter sin andra säsong bryr jag mig inte, vi slutade titta på revolution för ett tag sen :P. 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0