Många bilder och nytt

Hej på er! Vi alla sitter hemma hos Vesna och bara tar det lugnt. Snart blir det hem för mig, Ivan, Biljo och Mike och titta på film. Tidigt imorgon åker dem tillbaka till USA :(. Kommer kännas tråkigt och tomt utan dem. Mike och Biljo ville hitta på något hela tiden, så vi hade aldrig tråkigt. Vi får utnyttja dessa timmar vi har kvar tillsammans :). Som tur så kommer dem igen till jul :).
 
Lite bilder på vad jag har haft för mig dessa dagar
 
I måndags 28/4 så var det min och Biljos dag. Vi åt lunch, shoppade lite och fikade :)
 
Fick med mig detta hem
 
I tisdags 29/4 var det mest en lugn dag med lite shopping igen haha
 
En lång kjol från H&M
 
Denna kjolen köpte Ivo till mig :)
 
I onsdags 30/4 så var hela familjen och åt buffé på basilika :)
 
Efter basilika så blev den en liten "snabbis" till Väla för mig, Biljo och Ivans mamma :). Fikade som vanligt och shoppade lite till :P
 
Detta fick jag med mig
 
Senare på kvällen beställde vi familjepizza :)
 
Igår 1/5 så grillade min familj och Miresas familj, firade 1 maj tillsammans. Eftersom vi alla var samlade igår så blev det även att vi firade min storebrors födelsedag. Han fyller 30 år nu på lördag.
 
Blev mycket god mat
 
Blev så klart tårta :)
 
Min storebror
 
Fasters änglar <3
 
Ja det blev många bilder hahah :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0