Min söta lillebror

Sitter och njuter av mitt kaffe och en liten kaka som precis försvann haha ;). Snart blir det Lund. Ooo vad jag längtar till helgen :) ska sova över hos min storebror. Det kommer bli extra mycket lek med Savannah och Lana. Egentligen tänkte jag ta med min lillebror, han hade jätte skoj sist, men han har mycket pågång nu i Lund, kommer bla göra sömn-EEG och andra tester. Vi har båda epilepsi. Det är alltid jobbigare när barn drabbas och får gå igenom olika tester, prover, tabletter m.m :(. Jag har hört, om man får någon typ av sjukdom som barn så kan det lugna ner sig när man kommer i tonåren, jag hoppas verkligen det stämmer. Han har det inte lätt speciellt i skolan :(.
 
Min lillebror i busfabriken i Malmö :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0