5 dagar

Så nu var det några dagar sen jag sist uppdaterade :P. Det har varit en rätt så okej vecka (5 dagar) med gott och blandat och jag har så klart tagit lite bilder, iallafall det roliga som har hänt ;). 
 
Så då börjar vi
 
I tisdags så unnade jag mig själv med lite rött vin, kex och god ost, "vuxen" tid hihi
 
Vi har haft vår väder hela veckan här i Landskrona, vilket har varit riktigt skönt. Jag ångrar mig lite, att jag inte gick ut på en promenad varje dag :(. Idag har vi tråkigt väder och jag är rädd att det kommer hålla i :/. I onsdags blev det iallafall en PW ;)
 
Så fint
 
I torsdags så var det en mysig dag med min fina kusin <3
 
Det var svårt att ta en bild tillsammans hihi, började skratt efter varje bild vi tog
 
Mmmm bakad potatis gott gott
 
Fikade på EH så klart ;)
 
Min fina kusin :)
 
Jag i onsdags :P
 
I fredags så kom min storebror, Miresa och fasters änglar på besök :). Min pappa fyllde 56 år :)
 
Ivans mamma hjälpte mig att göra en bananrulltårta ;)
 
Mmm riktigt gott :)
 
Fasters lilla prinsessa
 
Sist men inte minst så blev det även lördagsmys med mina fina tjejkompisar <3
 
Och bakad potatis igen haha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0