Cry me a river

Hello folket! Jag tänkte blogga både i lördags och söndags men hann inte och orkade inte haha. Så här kommer lite bilder vad jag har haft för mig under helgen ;)
 
I lördags så kom min storebror förbi med Savannah. Blir alltid så glad att träffa och leka med henne. Fasters hjärta och ängel
 
Nermin kom tidigt in med Savannah i mitt rum. Medan jag sträckte på mig så läste hon för sin teta ;)
 
Vi tittade på Bambi :).
 
Hon tyckte riktigt mycket om Bambi :P. Helt inne i filmen hihi
 
Världens sötaste tjej <3<3
 
Almir och Savannah :)
 
Till kvälls mat åt jag, Ivan och Filip panerade schnitzel från Danny's corner. Mmmmm shit vad gott det var ;). Coleslaw sallad är så god måste testa en dag själv :)
 
I söndags var det en lugn och regnig dag.
Gjorde tacos till mig och Ivo :). Kom inte vidare bra överens med löken haha. Mascara och lök går inte bra ihop haha
 
Klarar ofta av lök, men denna löken dödade verkligen mina ögon :(
 
Min tacos blev riktigt god igår ;) inte för att skryta :P. Ivan blev typ kär på nytt hahah. Han sa till mig, det var som orgasm i munnen hahaha
 
Till efterrätt åt vi gräddbullar som Vesna köpte till oss
 
Filmen vi tittade på igår var sååååå jävla dålig. Jag sa flera gånger OMG vad seeeeeg. Trodds verkligen den skulle vara bra, många stora kändisar som är med :/. Dissssss
 
Medan jag ändå är igång så kan jag lägga upp bilder på vad jag har hunnit med idag(måndag) ;)
 
Tog en PW i detta fina väder 
 
Åt en hyfsad nyttig frukost ;)
 
Fick precis denna bilden skickad av Miresa. Min lilla ängel vad söttttttttt hon är <3<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0