Sons of anarchy

Hej på er! Såg precis sista avsnittet av Sons of anarchy säsong 6. Har aldrig sett något avsnitt innan av Sons of anarchy, men det var ett väldigt sorgligt slut, fy. Ivan berättade kort vem alla är och vad som har hänt. Jag var tvungen att vara närvarande, Ivan behövde mig där som stöd :P. Så är det alltid med serier som han följer, när det är säsongs final haha :P.
 
Verkar vara en bra serie, synd att jag inte började titta när Ivan började. Lite tråkigt att följa en serie själv, är inte van vid sånt hahah, sen tror inte jag hinner titta på serier själv eftersom vi har så många serier som vi tittar på tillsammans haha
 
Någon som följer Sons of anarchy?
 
Säsong 7 ska komma ut nu till höst 2014 och kommer vara sista säsongen. Ska kanske titta då med Ivan :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0