Seg tisdag

Så seg jag känner mig och kaffe hjälper inte alls :(. Ska kanske testa espresso extra stark haha. Det är soligt ute, så jag kan inte skylla på vädret :P.
 
Fan vad jag saknar Savannah och Lana :(. Varit borta allt för längre från dem. Det är skönt att dra till Malmö, komma iväg lite. Är bara i Landskrona dag in och dag ut :/. Mår alltid bättre när jag är i Malmö med min bror, Miresa och mina 2 änglar :).
 
Min tisdag började med mys under täcket med femti nyanser av mörker :) och Ivo bredvid mig som höll på med sin mobil som vanligt :P
 
Sen blev det hemma fika
 
Igår tog jag en snabbis fika med min söta Senija. Ångrar lite att jag tog Frapino, passar inte längre in, nu när det är kallt ute :/
 
Igår var jag på ÖoB och såg detta, dem förstår haha
 
Hur kommer det säg, att man behöver en massa saker helt plötsligt när man drar till ÖoB hihi. Man ska bara ha duschcream och det slutar med att man står i kassan och ska betala 170 kr haha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0