Malmöfestivalen 2014

Igår kväll blev det en sväng till Malmöfestivalen, sista dagen var det. Jag tror detta är första gången jag drar till Malmöfestivalen :P. Först skulle vi inte dra, men vi ångrade oss i sista minuten, som vanligt haha :P. Det var jag, Senija och Dzenita :). Det var skoj även om det ösregnade då och då haha X). Vi var 3 personer under en litet paraply som till och med var sönder hahah. Men fy vad stor Malmöfestivalen var, för utspritt var allt. I lilla Landskrona är allt nära :P
 
Malmöfestivalen blev det igår :)
 
Denna mannen såg vi på Malmö central. Han stod precis där Sverigedemokraterna höll sitt tal. Tummarna upp för honom :)
 
Tivoli
 
Vi stod i 15-20 min i kö till Churros haha, sååå värt det :P. Det var ett måste så klart innan vi skulle dra hem
 
Hade många stora texter, lite här och där
 
Senija vann en stor klubba haha
 
Lite "konst"
 
vi såg även Rebecca och Fiona uppträda :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0