Lördag-lite av tisdag

Hej på er! Har ni saknat mig? Har saknat er fast solen mer hahah. Vill ligga ute och stekas :( färgen börjar sakta försvinna, sååå störigt.
 
Imorgon är det en speciell dag, min älskling fyller år :) så det ska vi fira även om han inte vill haha.
 
Lite bilder på vad jag har haft för mig, dessa dagar jag inte har bloggat :)
 
I lördags träffade jag mina fina fina vänner :). Shit så mycket vi skrattade, fick ont i magen efteråt hahaha
 
Senare på kvällen kom Ivo hem till mig, vi tittade på 2 avsnitt av True blood..ooo den serien är så bra, tråkigt att detta är sista säsongen :(
 
Vi beställde kycklingsallad till kvällsmat, vad nyttiga vi är :P
 
Köpte lösgodis, för första gången på längeeeee, typ ett halv år sen sist :/..är inte så mycket för godis eller choklad längre :/
 
Fy fan vad det började åska och blixtra efter 00:00 i lördags. Denna bilden är tagen av en person från Landskrona Facebook grupp. Kommer inte ihåg sist det blixtrade så mycket :O
 
I söndags hände inte så mycket :P. Testade första gången Frapino coffee mocka, helt okej
 
Idag var det tvätt, tidigt på morgonen :P. Lånade Fifty shades of grey av Vesna :)
 
Ingen sol, who gives a shit, var sugen på mjukglass :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0