Lång text

Hej på er! Sitter och fikar här hemma med redbull och hurmasice :). Jag och Almir tittar även på Mr Peabody and Sherman, Almir verkar tycka om den väldigt mycket :). 
 
Det var mysig igår på Savannahs kalas :). Nermin och Miresa var jätte glada och tacksamma att jag sov över och satt barnvakt åt flickorna i fredags och lördags, så det hann städa hela huset. Savannah var okej, men Lana var lite svår. Hennes tänder plågar henne, så hon grät och gnällde mycket. Sen är det alltid svårare när det är små och inte kan berätta vad det vill. Lana har börjat gå, så man var tvungen hålla koll på henne hela tiden, så tyckte synd om Savannah när kallade på mig och jag inte kunde ge henne så mycket uppmärksam. Men jag är glad att jag var där och hjälpte Nermin och Miresa, avlastade lite. Måste säga att jag beundrar Miresa att hon klarar av båda två medan Nermin är på jobbet hihi, det är verkligen full rulle med båda och mycket kring det :). Två busungar hahah
 
Mr Peabody and Sherman med Almir
 
Fika hemma :)
 
Ska lägga upp bilder från Savannahs kalas lite senare ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0