Vardag, nytt, mat, film

Hejsan! Är helt slut och trött just nu :/. Det blev nästan 10 km powerwalk idag med senija. Det känns verkligen i hela kroppen :P. Jag och Ivo försöker bestämma oss vilken film vi ska titta på, inte alltid så lätt även om man har en massa, blir nog Legend of Hercules och nej inte den med Dwayne Johnson :P
 
Bilder från torsdag till söndag
 
I torsdags var jag och fikade med Ivans mamma :)
 
Det var riktigt gott :)
 
Lite senare på dagen så gick jag och Senija på en PW. Blev hela 10 km
 
Härligt väder
 
I lördags blev det en snabb runda till Väla, Senija gjorde mig sällskap. Skulle lämna dem kepsarna, 3 av dem, som jag köpte till Ivan. Tydligen var det barnstorlek hahah. Fick med mig detta hem
 
Vi skippade pizza och allt annat onyttigt som folk brukar äta en lördag och körde på tonfisksallad :P
 
Köpte lite tassimo kaffekapslar idag. Min favorit är så klart caramel latte macchiato. Chai latte var riktigt äcklig :/
 
Blev lax till kvällsmat gott gott. 
 
Gott att lägga över lax
 
Dagens powerwalk
 
Vad roligt man kan ha haha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0