Jag hittade dig tillsist

Hej! Börjar få huvudvärk :( måste vara detta väder :/. Fast okej, det är tråkigt väder men inte kallt vilket är skönt. Imorgon ska jag och min kusin ut och ta en fika :). Just glömt berätta för er, nu till helgen ska jag och min lillebror till Malmö och sova över hos vår storebror. Kommer bli skoj :). Har saknat Savannah och Lana såååå mycket :(. Och nästa vecka kommer Biljo och Mike på besök från usa vilket kommer oxå bli skoj :).
 
En mysig fika för mig själv :P
 
Ni fattar inte hur länge jag har varit sugen på julmust och har letat som en idiot. Alla butiker kör med påskmust nu till påsk. Jag vill inte höra någon säga "men det är samma sak" nej det är det inte, det smakar inte samma punkt slut. Blev väldigt glad när jag såg att statiol kör fortfarande på julmust och inte påskmust haha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0