Vår nya bil

Då har jag och Ivan köpt en ny bil :D. Nu har vi 2 bilar, Passat cc och en liten Audi a3 :). Bilen är vår tillsammans men det kommer vara en bil jag kommer använda mer av, så klart Ivans Passat kan jag ta när som oxå ;). Nu i början är det lättare att köra en liten bil, är mer avslappnad när jag kör Audin. Är fortfarande lite nervös när jag kör Ivans bil eftersom bilen är större och nyare så klart ;), det känns som bilen inte får plats någonstans hahaha. Blir lättare nog med tiden, har ju bara kört bil i 5 veckor och haft körkort i 2 veckor :P
 
Det finns lite saker vi måste fixa och meka med bilen men annars är vi jätte glada och nöjda med bilen. 
 
Vår nya bil, Audi A3 2002 1,8 T
 
Bilen har backsensor
 
Sportstolar, elhissar fram och bak, elspeglar, AC(ett måste) m.m
 
Med ebasto(längst till höger) kan man ställa in att bilen ska värma upp sig varje morgon tex kl 06:00 så att bilen är varm när man ska iväg, nice på vinter :). Lilla knappen till vänster är bra på sommaren eftersom den kyler ner bilen. Allt man behöver göra är att trycka på knappen typ en halv timme innan man ska iväg och så är det svalt och skönt i bilen :D
 
Farthållare och knappar till stereon.
 
Vi kommer så klart köpa en pioneer stereon med bluetooth. Originalet är tråkig och dålig :P
 
Min lilla fina Audi :) älskar färgen, metallic blå
 
Våra 2 bilar :) 
 
Roligt att alla i familjen har tyska bilar haha :P. Ivan har passat cc, hans mamma Skoda fabia, Ivans systers man har Skoda octavia, min pappa har Golf, min bror Audi A4 och jag nu Audi A3. Vi är tyska :P 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0