Blandat

Hej på er! Det var längesen ;). Ligger i soffan med två täcke över mig :P kallt som fan. Det är storm i Landskrona, tråkigt :( ville in till stan. Läste på Aftonbladet att stormen Judas/Simone kommer komma ikväll till Sverige, men jag tycker vädret är redan hemskt :/. Detta ska vara klass 3-varning. Ivan sa igår att vi ska handla gott, tända ljus, krypa under täcket och titta på en läskig film ikväll hehehe så förbereder Ivan sig inför en storm haha :P
 
Här kommer lite biler jag har tagit under vecka som jag inte har bloggat
 
Fick lite bonus från H&M i tisdags
 
Köpte min favorit sallad i onsdags ;)
 
Testade första gången hallonsoda från Nygårda, inte gott
 
Ny basic tröja :)
 
Älskar små detaljer på kläder :)
 
Jippi dem är tillbaka :D
 
I fredags var jag en snabbis
Väla med min kusin Merima, hon skulle köpa något till en kompis. Medan jag ändå var där så tog jag chansen och utnyttjade min 100 kr bonus från H&M och köpte mig denna snygga skjortan :)
 
Detta är rätta färgen på skjortan, fel färg på bilen ovan
 
I lördags tittade vi på R.I.P.D. Helt okej, trodde den skulle vara roligare
 
Blev god mat i söndags/igår ;) kycklingsallad 2 gånger i veckan haha
 
Och filmen vi tittade på igår var
 
Och så var vi framme idag,
måndag 28 okt och bilen jag har hunnit ta idag, är bild på min frukost haha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0