back, new and cancelled

Vi har börjat med 2 nya serier :/ hehe som vanligt :P. Jag tror det är dags att uppdatera vår serielista :X. Vi har lagt på oss flera nya serier sen jag la upp listan sist. Det är inte bara pågrund av nya serier som jag måste uppdatera listan men även för att vissa av våra serier har slutat och vissa har blivit cancelled
 
Arrow är tillbaka med ny säsong
 
2 nya serier, Trophy wife och Agents of Shield
 
En mini-serie komedi. Vi har bara sett ett avsnitt, rolig än så länge
 
Vi har sett 3 avsnitt av Agents of Shield och jag har somnat alla 3 gånger hahah. Tycker inte den är bra. Ivan har fortfarande hopp att den kommer bli bra så småningom :P
 
Läste förra veckan att Alphas inte kommer att fortsätta, har blivit cancelled. Lite tråkigt, speciellt då den slutade spännande :/
 
Defiance är en serie som vi bestämde oss för att sluta titta på efter 4 avsnitt. Varje avsnitt var rena plågaaaaa att titta på. Det som min bror sa, serien har ingen to be continued, slutar "lycklig" varje gång. Dissar Defiance

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0