wavy

Hejsan! Sitter i bilen med min storebror och är på väg till Malmö. Ska sova över hos dem till imorgon :D. Jag är inte den som sover över hos andra, tog mig bara tid att vänja mig vid att sova över hos Ivan haha. Detta är första gången jag ska sova hos dem :). Det kommer vara lite av en "utmaning" för mig men samtidigt skoj oxå ;). Kommer inte ihåg sist jag sov över hos någon annan än Ivan :P. Ska göra amerikanska pannkakor till frukost imorgon till oss, så det ska bli kul :).
 
Idag kör jag på vågigt hår :)..Svårt att få med hela håret på bilden när man har så långt haha. Min näsa är inte så vit haha det är solen slår den :P

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

då var det helg igen! känns bra? :)

2013-05-31 @ 22:58:01
URL: http://cjssong.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0