Vampire diaries slut :(

Förra veckan så såg vi sista Vampire diaries säsong 4 ;(. Det kommer ta lite tid att vänja sig att det inte längre är VD fredagar. Säsong 5 är tillbaka i oktober igen :(. Som tur är det inte ett helt jävla år man behöver vänta som jävla True blood som btw börjat 16 juni igen. Ja precis som jag kan tänka mig att alla VD älskare visste skulle hända hände, någon dog och det slutade med ett OMG shit moment. Jag hatar när serier slutar spännande och man måste vänta månader för att veta vad som kommer att bli av med honom/henne. I slutet får man veta vem Silas egentligen är och hur han ser, det kommer vara WTF moment haha :P. Jag planerar att se om hela säsong 4 igen, man har ju glömt saker redan :).
 
Ingen mer Vampire diaries på fredagar :((

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0