Snö igen

Hej på er! Fredag idag vilket betyder Vampire diaries :D, fan sen kommer det vara 3 veckors paus NEEEJ. Det är även långfredag idag, men om ni hittar på en massa roliga saker så kommer det bli kortfredag haha :P LAME I know. Fan började snöa innan :(. Jag vill verkligen inte ha mer snö och många på min fb var inte så glad över det heller. Igår så byggde jag naglar till min söta kusin Merima :). När vi var klara så blev det mat och fika inne på Maddes och därefter runda i stan :). Shit vad vi skrattade :D, double trouble när vi två är tillsammans :P.

Det var skoj och trevligt att umgås med henne. Love u cuz :)

 

snö NEEEEJ

 

Igår blev det fika och mat inne på Maddes med min fina kusin :)

 

Min söta kusin Merima <3


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0