Sneak peak

Hejsan! Det blev inte 1 tårta, inte 2 heller utan 3 tårtor igår :P. Jag var i köket från 13:oo till 19:oo :/ så i 6 timmar var jag "inlåst" i köket. Jag satt mig inte ner en enda gång, glömde till och med att äta, dricka vatten och gå toa haha :P. Ont i hela kroppen :( speciellt mina fötter. Måste till city gross snart, min ena geleatin blev förstörd vilket var till tårta nr 3 :( fan vad störigt. Jag är inte riktigt klar med min spidermantårta heller :S. Ja stress stress idag igen :/. Men vi hörs lite senare puss

Här får ni en liten sneak peak på de 3 tårtor jag har gjort ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

De ser riktigt fina ut :)

2013-03-25 @ 12:56:50
URL: http://lillyz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0