Mini spa fredag

Hello! Var innan i stan en stund, men hann inte titta på så mycket eftersom jag var tvungen att dra. Idag när jag gick upp hade jag en mini spa fredag här hemma. Tog en varm skön dusch först och sen blev det ansiktsmask, färga ögonbrynen (hade det längre i denna gången, snyggare), filade hälarna (babyass lena nu hehe), målade och filade mina tånaglar och tillsist smörjde jag hela kroppen med min favorit body lotion ;). Avslutade min mini spa med en bullemedbulle och redbull :). Nu blir det tonfisksallad till lunch ;). Hörs lite senare mina smurfar hehe.

Hade en mini-spa hemma idag

 

Ibland måste man vara löjlig och barnslig på bild oxå hehe

 

(Detta var innan jag färgade mina ögonbryn, nu är dem mycket mörkare :D)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0