Längesen ju

Tja tja bloggen haha :P. Shit, en vecka sen jag bloggade sist :/. Har inte riktigt haft tid eller ork antar jag. Egentligen är man aktiv på bloggen även om man inte skriver inlägg varje dag eftersom, att tar bilder och planera vad man ska skriva om ingår oxå :) detta tar sin lilla tid. Under veckan har jag tagit bilder på saker som jag vill skriva om här på bloggen, så jag har inte glömt bort er helt :P. Det har hänt mycket dessa 8 dagar fast ändå inte haha :X. Mina 2 kusiner Merima och Kelima var på besök igår. Byggde Kelis naglar. Det blev så mycket skratt att en så enkel sak som att applicera uvgele kändes helt plötsligt omöjligt och svårt :P. 


I lördags (16/3) så kom Nermin, Miresa och Savannah på besök för att fira pappas födelsedag :).

Så här kommer lite bilder :)

 

Gjorde min första tårta :D stolt som fan. Den blev riktigt goooood. Min storebror höll på säga hela tiden "ooo shit var god, oooo detta är verkligen något extra" :D. 

 
Vi var 5 personer som åt upp en tårta för 15 personer hahaha :P
 
Jag och min pappa

 

Miresa, min pappa, min storebror och lilla Savannah

 

Jag och min storebror

 

Lilla söta Savannah <3.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0