They see me rollin they hatin

Hej på er! Allt bra? Här är det väl okej om man tar minus huvudvärk och smärta i kroppen haha. Idag så var vi i Lund och träffade en kirurg, angående Ivans smärtor i axel, bröstkorg och rygg. Vet ni vad? Jag körde bil idag och var helt själv i bilen. Parkeringstiden skulle gå ut och man fick inte ta en ny lapp. Ivan var och pratade med sin kirurg. Tog mig typ 15 min att bestämma mig om jag vågade eller inte hehe. Så sa jag "nej detta klarar jag av". Backade ut bilen från parkeringen (fanns bilar bredvid mig), körde runt om och parkerade på en annan parkering, där behövde man inte betala. LYCKLIG att jag klarade av det och bra oxå ;). Tur att jag och Ivan har tränat på att backa bilen dessa 3 dagar :D. Imorgon smäller det, nervös men längtar :D


Hoppas på körkort snart


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0