How I look like when its windy

Hej på er! Alltså allvarligt talat nu, när ska detta jävla blåsiga väder röra sig vidare :/. Sen torsdag har vi haft riktigt kraftiga vindar här i Landskrona :/. Det har verkligen hållit i sig dag in och ut, har inte ens lugnat ner sig i en timme :S. Har jag missat någon varning

angående storm eller klass 1,2,3??

Har ni haft en bra lördag? Såg på fb att många var och festade :). Egentligen var det lite tänkt att jag skulle gå ut med Tijana och hennes vänner igår men mina mage har förstört hela min vecka :(. Fast jag hade det mysigt med min älsklingar. Han tog hand om mig och skämde bort mig <3

How I look like when its windy


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hahaha kul bild...xD

sv. jo det är bra med mig....eller ja...så bra det kan bli en dag som denna i alla fall.. göres?

2013-03-10 @ 14:29:16
URL: http://cjssong.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0