Min lillebrors 10 års födelsedag

Hejsan! Det var en rolig och trevlig födelsedagskalas igår :D. Mina 3 tårtor gick verkligen hem hos alla ;). Folk trodde först inte att det var jag som hade gjort dem :P. Designen på spidermantårtan blev alla verkligen imponerade över, även att jag gjorde 3 tårtor på en dag :). Man blev ju så klart jätte glad att får så mycket beröm speciellt för något som man har jobbat och slitit för i 6 timmar haha. Tur att jag gjorde 3 tårtor, eftersom dem sista gästerna som kom kl 19:00 hade inte haft någon tårta då. Det är bara en halv tårtbit kvar av det 3 tårtor hehe. Sammanlagt var det 22 gäster och 3 till om man räknar med mig, min pappa, min lillebror och Hance.

Här kommer en massa bilder från igår :D

 

Tårta time

 

Savannah var så gullig. Hon vågade inte gå in i rummet själv där alla barn var, så tog hon min hand eller så drog hon mig i tröjan dit haha. När jag gick därifrån så följde hon direkt efter mig hehe. Här leker hon med min kusins dotter Ajsa :D

 

Många barn var det, MYCKET skrik haha

 

Savannah, Elvedin och Ajsa

 

Även vuxna tycker om att fota vad dem äter med sin iPhone hahah

 

Sötis :)

 

Sist min bror, Miresa och Savannah var på besök, så var Savannah hemma hos mig för första gången. Där fanns det en massa skoj saker att röra och titta på. Igår tog hon min hand och ville hem till mig igen hehe. Hon var verkligen envis om det oxå :P,

tog fram mina skor och öppnade till och med dörren haha

 

Roligt att vara hemma hos faster, så mycket saker att röra hehe

 

Jag och Ivan köpte en spiderman dator till min lillebror :). 

 

Det första han sa var: Oooo amazing spider man haha


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0