Ullared kvitto (körlektioner)

Hej på er! Fy vad det är äckligt kvavt ute men ingen sol :/ hatar. Igår var jag och bokade tid till synundersökning, nya glas och bågar. Märkte inte förrän 3 dagar sen hur jävla dålig syn jag har fått. Sist jag köpte nya glas var 2 1/2 år sen så inte konstigt. Jag kan inte se vägskyltarna bra långt ifrån, inte lika skarpa eller tydliga längre. Detta är VÄLDIGT viktigt nu när jag ska börja övningsköra :D. Just glömt berätta, 5 augusti så börjar jag intensivNorrestads trafikskola :). Kommer inte bli billigt men slipper iallafall ta lån på banken ;). Jag har sparat och sparat plus har fått lite hjälp av familjen :). Lite nervös men ska bli skönt att få körkortet snabbt ;)
 
Hon bokade in extra körlektioner ifall ifall man skulle behöva. Ska försöka hålla med till 20 st :P och förhoppningsvis blir det mindre längre fram. Jag kan köra men inne i stan kommer vara tufft i början.
 
Mina körlektioner, påminner mig om Ullared kvitto haha
 
Se upp alla i Landskrona för snart kommer ni se Medina bakom ratten haha

Kommentarer
Postat av: Cajsa

vilket litet kvitto....hm...NOT! ^^

2013-07-04 @ 21:00:20
URL: http://cjssong.se
Postat av: Cajsa Lindahl

hahaha ja..xD

2013-07-05 @ 00:18:36
URL: http://cjssong.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0