Karnevalen med barnen

Hej på er! Jag, Ivan och Filip tittar just nu på filmen Up. Tycker den är så rolig och bra. Tror detta är fjärde gången jag tittar på Up.
 
Det var en rolig dag på karnevalen med barnen :). Filip och Almir åkte en massa karuseller och så fiskade vi en hel del oxå. Nu får det bli 2 dagars paus från karnevalen haha, på fredag kör vi igen :P
 
Almir och Filip äter amerikanskglass
 
Bilar åkte dem några gånger :P
 
Fan vill allt mer och mer åka denna men vågar inte riktigt :(
 
Detta fiskade jag upp till Almir :). Det var bara Mario som gick på 30 kr, dem andra fiskade jag upp för 10-20 kr :)
 
Det var inte lätta att hålla allt haha :P
 
Vi tittar just nu på Up :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0