En lite annorlunda primer

Okej nu ska jag berätta för er om en väldigt annorlunda "primer", milk of magnesia vilket är laxeringsmedel haha :P. Hittade detta tipset bland en massa massa folk på youtube och inte en ända nämnde något negativt om MFM. Det håller huden matt längre än vanligt. När det torkar så länger det sig nästan som en powder. 
 
Resultatet jag fick
Eftersom mitt ansikte blir matt(torr) efter regöring vilket gjorde att det blev allt för matt(torrt) efter MFM och jag hade svårt att applicera min foundation. En liten nackdel är att min flyttande foundation blir som en powder när den har torkat vilket gjorde inte saken lättare. Fick använda mer foundation för att få en jämnare resultat. Men jag måste säga att mitt ansikte höll sig matt mycket längre än bara 45 min haha. Men ska testa snart ingen och kanske
använda mer återfuktande innan jag applicerar MFM.
 
Den nya populära "primer" som egentligen är laxeringsmedel :P
 
Man ska lägga väldigt väldigt lite. Om du applicerar för mycket så kommer du få vita "märke" då det torkar till powder
 
Rätt så flyttande, ser ut som mjölk men luktar ingenting. Viktigt att man tar original utan någon smak.

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

den där sägs ska vara superbra! (trots att man egentligen ska dricka det..^^). vars kan man köpa det i sverige!?

2013-07-06 @ 19:35:14
URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: Cajsa

hmm... okej.:P aja..har en kompis i USA som ska skicka till mig. :) blir bra det.

2013-07-08 @ 15:20:31
URL: http://cjssong.se
Postat av: Cajsa Lindahl

hehe jo då..^^

2013-07-08 @ 17:06:58
URL: http://cjssong.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0