light on light off?

Hej på er! Längesen man la ut ett nattinlägg :P ja måste ha något med "Jag var trött och orkade inte". Känns konstig att sova hemma igen. Jag har

sovit hemma hos Ivo i 3 dagar nu :) saknar honom redan :(.

Imorgon blir det umgås med min lillebror som jag inte har träffat på nästan 2 veckor :( saknat den jäveln haha. Han kommer få hjälpa mig baka morotskakan :). Nermin, Miresa och Savannah kommer på besök imorgon så vill baka morotskaka till dem ;).

Nu börjar jag bli trött sov gott och hörs mer imorgon kram

Jag kan inte somna(på nätter) utan att ha en "bordslampa" tänd/igång och detta gäller även när jag sover hemma hos Ivan. För typ 1 år sen så skulle allt vara släckt för att jag skulle kunna somna. Ja jag måste nog vara lite mörkrädd antar jag haha :P.

Sover ni med light on eller off?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0