Idag blir man 25 :)

Grattis till mig som blir hela 25 år idag :). Ivans syster fyller oxå år idag så grattis till henne oxå ;). Vi har ätit god mat och tårta mums. Hade FaceTime med Miresa och min älskade Savannah <3 innan. Hon sa teta (faster) till mig omg smälter direkt. När hon såg mig så började hon skratta och slängde släng pussar till mig. Naww saknar henne jätte mycket :(. Vad jag fick i födelsedag lägger jag upp imorgon ;) eller när min andra present från Ivan kommer ;). Hörs lite senare pus

 

Gratttttis till mig för idag är det min födelsedag och blir hela 25 år

 
Varje år när jag fyller år så känns det alltid lika jobbigt att min mamma inte är vid min sida. Igår efter 00:00 när ivan kramade mig så började jag gråta ;(. Önskar att hon kunde krama mig och säga grattis till mig. Saknar henne jätte mycket.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0