Hotel transylvania

Hej på er! Tittade innan på Hotel transylvania med min söta lillebror. Han tyckte om den riktigt mycket, skrattade för fullt. Bakade även morotskaka, Almir var inte så intresserad att hjälpa till haha. Tog precis ut morotskakan från ugnen, låta svalna nu och sen bre på krämen :). Ska snart iväg och köpa lite gott till mig och min lillebror och sen titta på nästa tecknad vilket är Sinbad. Längtar till Nermin, Miresa och Savannah kommer :). Har saknat min lilla Savannah så otroligt mycket, fasters allt. Nu måste jag gå och handla eftersom Almir börjar små tjata :P. Hörs lite senare puss

Det var längesen jag åt keso mellanmål mums :)

 

Tittade på Hotel transylvania med min lillebro :)

 

Så rolig hehe

 

Min lillebror tyckte verkligen om Hotel transylvania


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0