Thank god for makeup

Hej på er! Är på väg hem nu, ska chilla hemma lite och sen blir det McDonalds med min lillebror. Han kommer bli överlycklig att vi ska dit hehe. Det är inget ställe jag vill äta ofta på och vill inte heller att min lillebror ska äter där ofta. Jag kanske låter elak nu men jag tycker inte det är bra mat för barn att äta där varje vecka :/. Ja jag tänkte egentligen inte dra idag eftersom jag mår fortfarande dåligt men jag har inte träffat Almir på en hel vecka nu :(. Jag vill umgås med honom och hitta på något han tycker är roligt. Om klockan inte blir mycket så kommer vi kanske dra

till Ivo så att dem två kan spela spel :P. 


Thank god for makeup säger jag bara när man är sjuk hehe


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0