Testkörning

Hej på er! Igår så kom jag äntligen igång med mitt körkort, kan man typ säga. Jag bokade in min första testkörning hos norrestadstrafikskola nu på tisdag. Jag blev nervös direkt. Tanken att jag ska övningsköra i trafik och bli bedömd skrämmer mig lite. Hur ska jag klara av detta? Fan jag blev nervös bara att boka ett datum :/. Bombade Ivan med en massa frågor igår haha. Skönt att det är i Landskrona, vet redan vart huvudled och högerregeln gäller :P. Ivan sa till mig "Medina skriv inte detta nu på bloggen eller på Fb. När det kommer till körkort så ska man inte dela med sig så mycket om det" haha. Tror ni på sånt? Har svårt att inte dela med mig saker till er :P.

Hur testkörningen går ska jag skriva ;).

Har världens gulligaste pojkvän. Han gav mig pengar till att betala för testkörningen :). Läste först sms och förstod inte riktigt vad det handlade om, till jag gick in till vardagsrummet och såg nallen lutad mot 500-lappen. Om det är någon som stöttar mig mest

när det kommer till körkort, så är det Ivo :)

Tack mitt allt


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad gulligt av honom. Jag tror inte riktigt på det där att det är fel att skriva om det i bloggen, tvärtom, kan nog vara lite peppande. Sen körkortet tror jag är en sån sak som, har du bestämt dig så kommer du fixa det. Kan hända att man kuggar en uppskrivning, men då bokar man bara en ny och gör om det. Ingenting är pinsamt eller dåligt. Alla har ju någon gång haft sin första körlektion, eller hur :) Lycka till på tisdag :)

2013-02-28 @ 15:08:58
URL: http://lillyz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0