Så jobbigt

Inte fan vaknade man idag och kände sig bättre :(. Min hals och öron dödar mig just nu, sen hjälper det inte att min epilepsi har varit jobbig både igår och idag. Alltid lika skoj att ha en extra sak som ska jävlas med dig :/. Sov hemma hos Ivo inatt igen. Tråkigt att vara själv hemma när man mår dåligt :(.

Fannn vad jag är trött på detta vädret snö, snö, snö, kallt, kallt, kallt Aaaa. GE mig vår nuuu. Och dessa personer som bor ovanför Ivan förtjänar en fin bitch slap. Kommer köra den jävla borren någonstans långt upp hahaha. Shit vaknat på fel sida eller???? Hahaha. Nä nu ska jag göra något som lugnar ner mig nämligen baka ;). Hoppas på en gladare Medina sen kram på er

En död, sjuk, inget smink och i pyjamas Medina hahaha :P


Kommentarer
Postat av: Alex

Hej! Jag har precis släppt min dubstepremix av Zara Larsson - Uncover och jag gör nu mitt bästa för att försöka sprida den så mycket som möjlgt! Skulle bli jätteglad om du kunde lyssna på den och sen blogga om den ifall du gillar den!

http://www.youtube.com/watch?v=cV2Ri1GPczI

2013-02-11 @ 15:08:34

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0