Smoothie med blåbär och banan

Hejsan! Jag och Ivo tänkte ta och spela lite Black ops nu :). Spelade inte alls igår, konstigt ja JAG vet hehe. För att vara ärlig, detta spelet är inte bra för oss två. Man blir bara stressad och aggressiv av att spela Black ops live :S, men ändå så spelar man hehe. Barn få inte vara i närheten när jag spelar, jag svär på språk jag inte ens visste att jag kunde haha. Iallafall :P gjorde smoothie med blåbär och banan innan till mig och Ivan, som jag ska ta fram nu :). Igår var det första gången jag testade göra smoothie. Eftersom det blev så gott så var jag ju bara tvungna att göra igen ;). Ska testa flera smaker nästa gång ;).

Smoothie med blåbär och banan


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0