Semla

Hej på er! Dagens lunch, en sjukling med feber :P. Japp då har man blivit sjuk :(. Befinner mig just nu under täcket med te i min hand hehe, det är så kallt men ändå så varmt aaaaa. Sov hemma hos Ivan inatt, fick inte gå hem av honom haha. När jag vaknade idag så hade Ivans mamma köpt nybakade bullar till mig och en chokladpudding :). Finns inget bättre än att bli bortskämd när man är sjuk ;). Jag lovade min lillebror att vi ska dra till Mc och äta imorgon fast jag undrar om jag kommer orka, men det känns elakt att inte dra eftersom han har längtat :(. Ja jag hoppas att jag känner mig lite bättre imorgon, får droga mig med te och Ipren idag hehe.

Tänkte ta och gå en liten promenad, behöver få lite frisk luft.

Ivo köpte semla till mig igår :). Han vet hur man tar hand om sin sjukling


Kommentarer
Postat av: svea ~ maviedesvea ★

Verkligen fin blogg! :D
Var gärna med i helgens blogg!
http://maviedesvea.blogg.se/2013/february/helgens-blogg-2.html#comment

2013-02-09 @ 15:48:24
URL: http://maviedesvea.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0