Nytt till köket och 2 presenter

Hello! Ivans mamma ringde mig innan och frågade om jag kunde komma ner till tvättstugan. Väl där ner hittade jag 4 gamlingar kring nya "dator bokning systemet" haha. Förvirrade hur det skulle logga ut, boka ny tid och varför dörren inte vill öppna sig till tvättstugan haha. Så jag fick hjälpa dem :). Tycker det är så dumt att ta in ett sån system, då 65% som bor i dessa 3 byggnader är gamlingar och har nog aldrig använt en "dator" innan haha :P


Ja till något helt annat, fick förra veckan två present av Ivan som jag kan använda i köket och till matlagning, Jamie oliver 30 minuters middag och stavmixer :) tack älskling. Har även själv köpt lite saker till köket inne på ÖoB och Jysk.

 

Detta köpte min älskling till mig <3

 

Konstigt nog har jag aldrig haft en

pajform innan. Känns som det är en standard sak att ha hemma eller? :P

 
Detta köpte jag innan alla hjärtans dag :D gulligt eller hur

 

Köpte denna inne på Jysk för bara 18 kr NICE ;). Först trodde jag att man kunde använde en vanligt elvisp men nej. Den når inte ner och får inte plats. Tur att jag nu har en Stavmixer :)

 

Min första "matlagnings" tidning :). Finns en massa skoj att läsa och bra recept


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0