Lördag, happy valentines day, nytt och VD

Hejsan! Tittar på Madagascar 3 med min lillebror :). Ikväll väntar en mysig kväll med mina fina och söta tjejkompisar. Vår gruppkonversation på viber är bara för rolig.

Det blir mer förvirring än klarhet haha :P.

Hoppas ni har haft en mysig alla hjärtans dag med nära kära. Själv var jag med min älskling och tog det mest lugnt. OMG kom precis på att detta var vår 10:nde alla hjärtans firande tillsammans hihi shit vad tiden går snabbt :D. Jag köpte nalle,blommor och choklad till Ivo. Köpte även blommor och chokladask till hans mamma och syster ;). Ska fixa till mig nu inför ikväll. Har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska ha på mig, tjejers störst dilemma hehe :P

Detta fick jag av Ivan i alla hjärtans dag <3

 
Av Ivans syster :)

 

Nytt :)

 
Köpte även min favorit foundationpensel :) och en ny ansiktsmask.

 

Dessa köpte Ivan till mig igår :D

 

OMG Vampire diaries igår var dödande. Blev många VA och NEJ. Det var en ska som hände i slut som jag HOPPAS verkligen inte är sant. annars kommer jag bli riktig ARG haha.

 
Lite bilder från avsnitt 14 säsong 4

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0