Kvällsmat och dessert

Hej på er! Allt bra med er? Här är det väl okej, trött SOM vanligt. Jag längtar till dagen då jag vaknar upp och är pigg :(. Tänkte först dra in till stan idag, men hade inte lust att

slösa pengar kom jag fram till hehe

Igår åt vi fyllda paprikor till kvällsmat. Det blev riktigt gott och nyttigt. Det var väldigt enkelt att göra och det gick snabbt oxå :). Gjorde även får favorit sallad fast denna gången la jag cocktailtomater och fetaost. Omg vad saftigt och gott det blev :D.


I tisdag så bakade jag brownie and cheesecake med nötter i :). Det var 2 saker som gick fel :(. 
1) För liten sats för formen jag använde. Brownie till toppen räckte knappt, såg bara hemsk ut.
2) Fudge glasyren blev allt för "stark" och stelnade allt allt för mycket. Jag la nog för mycket florsocker och kakao. Det slutade med att jag tog bort all glasyr, vilket blev mycket bättre och kakan blev godare. Ja det är inte alltid man lyckas på först försöket, men nu vet jag till nästa gång :).


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0