Du är min kompis

Hej på er! Jag och min lillebror åt innan på Mc och efter det blev det en lång promenerat. Jag började skratta när jag hörde honom långt där bak "aaaj min rygg jag orkar inte gå mer när är vi framme" haha dagens barn är så lata. Vi gick även förbi Ivan en stund. Dem spelade 4 olika spel på bara 1 timme hehe :/. Almir hade svårt att bestämma sig för vilket spel han ville ha :P. Ivo hade väldigt skoj han oxå hehe. Han fick en stor kram av min lillebror precis innan vi skulle gå :). Almir började tjatat direkt att han vill komma imorgon igen och leka med Ivan, det är hans kompis ;). Nu ska jag och Ivan ta en liten runda och sen blir det hem och laga kvällsmat :)

Almir hade riktigt skoj innan när han spelade Halo med Ivan


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0