Cevapcici och pitabröd

Hej på er! Har er dag varit bra hittills? Vi har mest tagit det lugnt idag. Ivans syster och Filip var på besök innan. Filip är fortfarande kvar, men Vesna ska komma snart igen, familjedag :).

Det har inte varit Ivos dag idag :(. Inte skoj att gå omkring med smärta i axeln och bröstkorg och inte veta varför. Han har inte viljat prata med någon idag, bara med mig och Vesna. Känns jobbigt att jag inte kan göra något för att få honom att må bra. Han ligger iallafall och vilar nu.

Om det samma sak imorgon så blir det vårdcentralen.

Vår kvällsmat igår blev hemmagjorda cevapcici och pitabröd. Första gången jag bakar pitabröd :). Dem blev jätte goda, även mina cevapcici blev bra :). Ooo vad jag älskar att laga mat :D.

Imorgon blir det enchiladas med kyckling ;) ska bli gott

Mina cevapcici och pitabröd


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0